sobota, 10 grudnia 2022

Odpływam

Hej Kochani!

To będzie ostatni post w tym roku. W dodatku nie będzie on świąteczny. Po świąteczny klimat zapraszam na Pracownię Kotołaka.  Nie przeczytałam niczego tematycznego ani nie mam pomysłu na bożonarodzeniowe przemyślenia. Nie chcę tworzyć na siłę i potrzebuję odpoczynku. 

Poświęcę trochę czasu, żeby dokończyć porządki na Instagramie i w kategoriach bloga na górze. Swoją drogą osoby, które napisały recenzję mojej książki, a nie są wymienieni na stronie Seksta, proszę, żeby zostawiły linka. Zapominałam sobie zapisywać na bieżąco, a jestem wdzięczna każdemu i chcę mieć wszystkie Wasze oceny w jednym miejscu. Nawet jak ktoś pojechał ostro po mojej książce i mi się nie przyznał to też :D. Będę przynajmniej wiedziała, nad czym pracować. 


A co z tym dzisiejszym ostatnim postem? Dziś wsiadam do Łodzi i odpływam. Dlaczego wielką literą? Ach, bo mam na myśli miasto. Jak wrócę w przyszłym roku, napiszę podsumowanie. A w tym roku były dla mnie ważne miasta: Warszawa, Częstochowa i właśnie Łódź. 

Dziękuję Lunie za zdjęcie <3
 

Kiedyś myślałam, że prawdziwi przyjaciele są jak jednorożce... W Łodzi odkryłam, że jednorożce istnieją!

Pomnik Jednorożca znajdujący się obok "Stajni jednorożców" - Dworca Tramwajowego Centrum.  

Za to również <3

Prawdziwi przyjaciele to tacy, przy których nie wstydzisz się pokazać swoje wewnętrzne dziecko. 

Tylko pamiętajmy, najpierw idziemy coś zjeść a później na targi rękodzieła, bo prawdziwa przyjaźń nie uchroni od śmierci z głodu xD

Pomnik Misia Uszatka. Kto oglądał w dzieciństwie tę bajkę? Spotkałam też wiele innych bajkowych postaci. Każdą musiałam pogłaskać :P. 

Dla obcych ludzi jesteśmy jak zwykłe szare budynki, tylko przyjaciele sprawiają, że błyszczymy.

Pasaż Róży — to po prostu ściany obklejone kawałkami luster, jednak wpadające światło sprawia, że miejsce to wygląda po prostu magicznie. 


Dopiero razem stanowimy całość i pokonamy każdego potwora.

Wiedźmin jest największym muralem w Polsce. 


 
Z Wami nawet picie kawy to magiczna chwila...
 
Surindustrialle — Ta kawiarnia jest po prostu magiczna w swoich szczegółach. Gdzie nie spojrzysz, odkryjesz coś nowego i pięknego. Pięknie ręcznie wykonane ozdoby bogate i te zupełnie proste w każdym kąciku. Ciężko się skupić na piciu kawy, bo oczy biegają dookoła. Wszystko w magicznym klimacie spodoba się szczególnie fanom fantastyki :). 


Przy Was mogę się rozkleić, bo wiem, że posklejacie mnie na nowo. 
 
 Memy robione po pijaku, w czasie nastroju do zwierzeń właśnie tak wyglądają :P. 
 
 
 
Jak nie kochać ludzi, z którymi można ścigać się na 10. piętro. 

Screen z rozmowy, w której tłumaczymy, dlaczego nie jedziemy windą.



Z Wami nawet Bałuty są piękne.

Górka widokowa Rogi — jej okolica jest piękna i zielona. Miejsce idealne, by odpocząć od wszystkiego. Aż dziwne, że to ciągle są cieszące się sławą z memów — jak ten powyżej — Bałuty. 
 
Widzew też kocham, ale cała Łódź nabiera uroku tylko dzięki Wam. Dziękuję całej "Umieralni" za to, że przy Was czuję się bardziej żywa :). 

 

Tradycyjnie autoreklama na Vinted, OLX i Allegro nowe maskotki i możliwość zakupu mojej książki. Zapraszam również na Pracownię Kotołaka  

 

Wesołych Świąt Kochani i Szczęśliwego Nowego Roku. Życzę, by każdy mógł spędzić ten czas w gronie najbliższych rodziny, ukochanego, przyjaciół. Mocno ściskam i do zobaczenia :*


107 komentarzy:

  1. Odpoczywaj kochana. Życzę Ci zdrowych, spokojnych, rodzinnych świąt spędzonych w atmosferze wzajemnej miłości i życzliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i wzajemnie :*. Zdrówka dużo :*

      Usuń
  2. Skoro reset konieczny, to życzę udanego czasu dla siebie, odpoczywaj, rozpieszczaj się trochę, wspominaj i planuj :-)
    Dobrego kolejnego roku!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały przynajmniej konieczny, całkowicie nie znikam, pokomentuję, pouzupełniam :). Dziękuję Kochana i wzajemnie wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  3. Kochana!
    Ciesz się miejscem, spotkaniami z ludźmi, niepowtarzalnym klimatem😀🍀💚
    Wszystkiego dobrego, co tylko Tobie sprawia przyjemność🧡😊☕
    Serdeczności moc przesyłam🙂💝🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, Tobie również moc serdeczności :* Wszystkiego dobrego :*

      Usuń
    2. Wszystkiego dobrego na nowy 2023r. życzę, obyśmy byli zdrowi i szczęśliwi💚🍀🤗🌹🥂

      Usuń
    3. Tobie również Kochana dużo zdrówka, spełnienia marzeń, wielkiej radości z małych chwil :*

      Usuń
  4. ..najważniejsze to ogarnąć swoje sprawy ;)
    ..nic na siłę .. a blog może poczekać .. odpoczywaj Kochana i wracaj z nową energią i nowymi pomysłami ;)
    .. spędzaj czas tak jak lubisz i raduj się każdą chwilą i tego Ci życzę,
    moc cudownych chwil każdego dnia 💝

    - ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog nie ucieknie, chyba że blogger zrobi kolejnego psikusa i trzeba będzie się przenieść ;p. Mam nadzieję, że nie wykraczę. Dziękuję Kochana, Tobie też samych pogodnych chwil. Pada śnieg koniec z jesienną depresją! :*

      Usuń
  5. Pozdrów Łódź ode mnie ..Mam do tego miasta ogromny sentyment:): Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowię :D Jeszcze na pewno tam zawitam w przyszłym roku <3

      Usuń
  6. Odpoczywaj zatem. :)
    Fajne zdjęcie z Uszatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. formalnie Święta zaczynam naturalnie, czyli 21-go grudnia... od tej daty również zwykle odpływam na jakiś czas /z blogosfery, bo fizycznie to bywa rozmaicie/, tylko jeszcze mam ochotę coś sypnąć na zakończenie roku, jest nawet pomysł na takie opowiadanko sci-fi, tylko trochę fabuła mi się nie klei... ale to wszystko dlatego, że za dużo o tym myślę, dopiero gdy przestanę, to samo mi się sklei...
    no, to najlepszego, Łodziuj śmiało, pozdrów ode mnie łódzkie tramwaje, toczące się w bezkresnych przestrzeniach między przystankami...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wstąpię jeszcze do Ciebie, poczytać co tam stworzyłeś :). Całkowicie nie odpływam, będę tu zaglądać, ale świętowanie zaczynam już teraz. Jeszcze mnie grudniowy koncercik czeka :D

      Usuń
    2. na razie wrzuciłem coś "na odpindol się", nic ciekawego w sumie, a z opowiadaniem naprawdę nie wiem, trochę zbyt dynamicznie mi się dzieje w realu na taką wiedzę...
      a o jaki koncercik chodzi?... tak z ciekawości pytam, bo gusta chyba mamy podobne \m/ :)

      Usuń
    3. W środę na Nightwish w Gliwicach byłam :)

      Usuń
  8. Do Łodzi jeździłam jako małe dziecko, na ciężką rehabilitację, jedynym jasnym punktem była Piotrkowska w weekend. Dzięki za pokazanie tego miasta z innej perspektywy :) I masz rację... z przyjaciółmi każde miejsce jest magiczne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej Kochana bym Cię zabrała do każdego z miejsc, które kojarzą Ci się tylko z leczeniem i pokazała wszystkie z innej perspektywy. Przytulam mocno.

      Usuń
    2. Już to robisz, dzięki wirtualnym wycieczkom <3

      Usuń
    3. Przynajmniej tyle mogę :*

      Usuń
    4. W połączeniu z Twoim ciepłem i wrażliwością, to naprawdę wiele :*

      Usuń
  9. Widać, że znalazłaś swoje miejsce i szczęście. To jest
    w życiu najważniejsze, reszta juz się układa. Wesołych świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tyle samo miejsce się liczy, co ludzie :). Wzajemnie :*

      Usuń
  10. Łódź była miastem moich studiów, więc bardzie ciekawi mnie ten post niż świąteczny, którego niema ;) koro to już ostatni post w tym roku to życzę zdrowych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zawsze cieszę, jak któryś bloger zawędruje w moje okolice :D. Dziękuję Kochana i wzajemnie :*

      Usuń
  11. Odpoczywaj :) Tobie również tego samego życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Miasta nie znam, ale jeszcze nic straconego.
    Ja tym tygodniu także planuję ostatnią opowieść przed urodzinowo-świątecznymi dniami.
    Pozdrawiam wieczorowo i życzę odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Tobie życzę nie tylko wesołych świąt, ale także wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :*. Z pewnością jeszcze do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
    2. czekam zatem
      Radosnych, pełnych ciepła Świąt Bożego Narodzenia

      Usuń
  13. Takie resety są jak najbardziej potrzebne, zatem rozumiem- sama nie mam koncepcji na świąteczne wpisy zatem nic na siłę. Łódź jako miasto bardzo, bardzo lubię- ma swój klimat , jest takim miastowym jednorożcem - unikatowe i jedyne w swoim rodzaju - przynajmniej dla mnie. Zdjęcie z Uszatkiem przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama Łódź ma swój klimat, choć pokochałam ją głównie, dlatego że przyjaciółka tam mieszka i spotkałam się tam również z innymi znajomymi :). Co do samego miasta muszę go bardziej poznać od strony turystycznej, bo, prawdę mówiąc, chyba więcej barów zwiedziłam xD

      Usuń
  14. Wszystkiego dobrego na święta. Dużo odpoczynku, zdrowia i przyjemnej atmosfery. :*
    Uszatek i sówki rządzą. Co do jednorożca, taki trochę jakby niedokończony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się czepiałam, czemu tylko pół jednorożca zrobili. Ktoś miał taka artystyczną wizję, nie poradzisz. Tobie też wszystkiego dobrego :*

      Usuń
    2. Dziękuję :* Wracając do jednorożca, podobno bardzo drogi był. Gdzieś czytałam o tym, ale nie pamiętam, ile dokładnie. W każdym razie, pomyślałam sobie wtedy pół żartem, że tylko pół, bo na całego kasy nie starczyło, skoro artysta tak wysoko się wycenił. :D

      Usuń
    3. Noo trochę kosztował, za to inne projekty w ogóle jednorożca nie przypominały ;p

      Usuń
    4. A 2 ostatnie zdjęcia niczym z filmu postapo :D

      Usuń
    5. Te dwa ostatnie akurat z internetów, Bałuty cieszą się memiczną sławą klimatu z postapo xD, a ja trafiłam na okolicę, gdzie każdy miał zielony ogóreczek i kotki biegały ;p

      Usuń
    6. Może trafiłaś na oazy, będące swoistymi enklawami wśród postapokaliptycznych terenów :D

      Usuń
    7. Haha no bardzo możliwe xD mam nadzieję, że nie było to złudzenie wywołane niedożywieniem i brakiem tlenu czy coś :P

      Usuń
    8. Jak znowu tam będziesz i owe strefy nadal będą wyglądać tak samo lub bardzo podobnie, to znaczy, że nie były to omamy :D

      Co do łódzkich murali, to jest tam taki jeden, który wykorzystano w grze DmC: Devil May Cry z 2013 r.

      Usuń
    9. Obczaiłam w necie, teraz muszę obczaić na żywo :D. Fajny mural.

      Usuń
    10. No to zaczyna się właśnie tworzyć program kolejnej Twojej łódzkiej wizyty. A wracając do jednorożca, najlepszy byłby cały niż połowa, lecz da się w jego obecnym kształcie dostrzec pewien pozytyw. Bo przecież lepiej, że jest głowa niż pupa. :D

      Usuń
    11. Hahaha no masz racje, choć pewnie niektórych by przyciągał zadek jednorożca jako nietuzinkowa atrakcja ;P

      Usuń
    12. To byłoby takie odważne przełamywanie schematów, no i tak jak mówisz, nie brakowało, by chętnych do zrobienia selfie z tylnymi policzkami jednorożca w tle :D

      Usuń
    13. Haha pewnie sama bym sobie zrobiła :p

      Usuń
    14. Niestety po samym tyle nie poznasz czy to koń czy jednorożec xD

      Usuń
    15. Wtedy musiałaby wejść awangarda na całego, by rozpoznać, co to za zwierzę. Chyba trzeba byłoby ten róg umieścić w innym miejscu, zamiast na głowie. :D

      Usuń
    16. Można zajrzeć do środka i rozpoznać po wnętrznościach https://www.othertees.com/photos/shop/products/2019/05/normal/02a890e0595cffe3ec21f5fc814e3c10.jpg

      Usuń
    17. Też tak można, ale chyba niezbyt mnie ciągnie do takiej anatomicznej metody :D

      Usuń
    18. Najprościej chyba postawić tabliczkę z napisem: "Zadek Jednorożca 2023. Na pamiątkę rozmowy przeprowadzonej w komentarzach na pewnym blogu" :D

      Usuń
    19. https://i.ibb.co/swV2XP9/IMG-4666.jpg Już powstał xD

      Usuń
  15. Wow co to za koń tak gna do Ciebie? Ale uszatka to mogłabyś przynieść. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam i konia i Uszatka, ale mocno przymocowali :(

      Usuń
  16. Ja w tym roku, jeszcze opublikuje trzy posty na blogu 😀
    A tobie życzę abyś odpoczęła, wróciła naładowana energią i weną twórczą z nowymi pomysłami 😀
    Zdrowych, Wesołych i spokojnych Świąt, oraz szczęśliwego Nowego Roku 😘
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalejesz Kochana, z pewnością wpadnę jeszcze poczytać :). Dziękuję i wzajemnie :*

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia <3
    Mam w planach zwiedzanie Łodzi, bo to fantastyczne miasto, pełne historii, kultury i ciekawostek.
    Zawsze jestem tam tylko przejazdem i bardzo tego żałuję :)
    W Nowym Roku nadrąbię zaległości :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno do Łodzi jeszcze wrócę i chciałabym ją lepiej zwiedzić :)

      Usuń
  18. Nigdy nie byłam jeszcze w Łodzi. Kiedyś musimy się tam wybrać, bo tyle dobrych opinii słyszałam, że na pewno warto :) Odpoczywaj kochana i ładuj akumulatory! Zdrowych, spokojnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam przyjaciół w Łodzi i bardzo lubie to miasto

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze chciałam tam pojechać. Piękny tekst, wzruszający. Tak to jest, przed prawdziwym przyjacielem możesz być sobą, oboje jesteście sobą. Ja tam z Sylwią to i o kupach gadam. buahaha Ta se pierdnie, ta se beknie i jest cacy. Głupi przykład...a gdzie tam...:D Przyjaciel zostaje, rozmawia i słucha, nie odchodzi, choćby nie wiem co 9 no, chyba że druga osoba to udawany przyjaciel, ale to wiesz i nie wiem, po co to piszę haha), nie z własnej woli, przyjaciel rzeczywiście dodaje nam blasku. :) Szkoda, że to ostatni post na ten rok, ale rozumiem. Ja napisze życzenia świąteczne, bo mam silne poczucie, że dla kogoś mam je napisać, no to napisze. :D Wiesz, cieszę się, że Cię poznałam, masz w sobie to coś, czego poszukuję i czuję, że na żywo się to potwierdzi, ja to wiem. :) Zawsze, każdego dnia życzę Ci, co najlepsze, pamiętaj. Przytulam sercem całym. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, jesteś wspaniała, z Tobą też bym mogła i o kupach gadać xD Życzeń u Ciebie jestem ogromnie ciekawa, więc pewnie jeszcze wpadnę. A tutaj wrócę w styczniu z masą nowych pomysłów :). Tuuulam <3

      Usuń
  21. Dobrze wspominam Łódź, choć spotykam się z różnymi opiniami na jej temat. No i znam stamtąd... paru specyficznych ludzi. No ale może akurat tak trafiłam ;)

    Odpoczywaj, baw się i dbaj o siebie (w każdym aspekcie) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łódź jest specyficzna i są tam specyficzni ludzie o tym też się przekonałam xD
      Dziękuję, Ty również :*

      Usuń
  22. Ja od nowego roku planuję małe zmiany w blogowaniu :) Chcę znaleźć więcej czasu dla siebie :)

    Życzę Ci zdrowych, wesołych świąt Bożego Narodzenia, radości i Szczęśliwego Nowego Roku ❤️

    Trzymaj się ciepło :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie myślę, jak w przyszłym roku pogodzić blogowanie z innymi sprawami. Będę to musiała jakoś rozplanować :)
      Wesołych Kochana, wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  23. Byłam w Łodzi kilka razy, ale jakoś mnie nie kupiła :D Pewnie, nie ma co tworzyć na siłę, ja też na razie nie mam przestrzeni na świąteczne treści. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie tyle samo miasto kupiło co ludzie :). Masz rację nic na siłę. Może za rok wena przyniesie coś świątecznego :)

      Usuń
  24. Mam tę Łódź w swoich planach od dawna, ale jakoś mi do niej nie po drodze ;) Co prawda przejeżdżałam przez nią wiele razy, kiedy jeździłam z północy na południe Polski, ale nigdy nie zatrzymałam się na dłużej. Na pewno nadrobię! :)
    Zdrowych, spokojnych Świąt Ci życzę Kochana i wspaniałego Nowego Roku ♡ Świętuj, odpoczywaj i niech Ci będzie jak najpiękniej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i wzajemnie :* A do Łodzi zapraszam :)

      Usuń
  25. Radosnych i spokojnych świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku! Odpoczywaj, ja też mam zamiar dodać jeszcze tylko jeden post w tym roku, a później reset;)
    W Łodzi byłam trzy razy w życiu, ciekawe choć specyficzne miasto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też stwierdzam, że Łódź jest specyficzna ;p. Świąteczny reset chyba każdemu się przyda :). Odpoczywaj również, wesołych :*

      Usuń
  26. W moim planach jest Łódź . Super relacja

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam serdecznie ♥
    Nigdy nie byłam w Lodzi, przyznam jednak ze chętnie tam bym sie wybrała :) Widzę, ze jesteś autorka książki, chętnie sie w nią zaopatrzę i przeczytam!
    Pozdrawiam i z przyjemnością zostanę tutaj na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz na dłużej <3. Jeśli zdecydujesz się zapoznać z moją skromną twórczością koniecznie daj znać co o niej myślisz :). Pozdrawiam również :*

      Usuń
  28. Byłam w Łodzi raz w życiu i ciepło wspominam pobyt tam. Bardzo podobały mi się tamtejsze budowle (kamienice przy ul. Piotrkowskiej, willa Leopolda Kindermanna, wspomniany przez Ciebie Pasaż Róży, itp.).
    Pozdrawiam Serdecznie i życzę Ci Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łódź ma swoje piękne miejsca :). Wzajemnie wszystkiego dobrego na święta :*

      Usuń
  29. Dzięki za życzenia i choć święta się skończyły to przecież zawsze można składać życzenia radości spokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Tobie również radości i spokoju na cały rok i jeszcze dłużej :*

      Usuń
  30. Przeczytałam to, co napisałaś z przyjemnością :-) Pozdrawiam Cię serdecznie (poświątecznie i noworocznie!)

    OdpowiedzUsuń
  31. W 2023 r. może dojadę do Łodzi też. Nie bylam jeszcze. Także fajnie, że się podzieliłaś miejscami, które tam widziałaś. Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również wszystkiego dobrego na ten rok, a do Łodzi zapraszam :)

      Usuń
  32. Cześć Roksi. Bardzo inspirujący post. Mega mi się podoba zdjęcie z Misiem Uszatkiem. Bardzo Ci życzę aby kolejny rok był dla Ciebie samą dobrocią. Pamiętaj że czekam na drugą część Seksty :) Trzymaj się ciepło. Udanego Sylwestra. Zdjatka są super.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochana!
      Driuga część Seksty napisana. Tylko korekta może potrwać dłużej ale liczę na to że ten rok przyniesie nową książkę. A ja już mam w głowie następną :p. Mam nadzieję, że Ty swoją też skończysz :*

      Usuń
  33. Wspaniała ta Łódź, pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, Ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Nadal jestem wielką fanką opaski z kocimi uszami (IG jednak się na coś przydaje :P) Wiesz, doskonale Cię rozumiem z tym przestojem - ja też taki miałam. Przesyt pisania, przesyt czytania. Nawet blogi, które lubię jakoś mnie męczyły. Ale dziś było tak wiosennie, że może z nowym rokiem zawita nowa energia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi dopiero energia teraz rusza do przodu. Potrzebowałam jeszcze tygodniowego noworocznego zamulanka :p. A na IG to ja porządki robiłam. Kocie uszka już się i na blogu wcześniej pojawiły. Zresztą będą się pojawiać, bo prócz tego, że noszę to czasem nimi handluję :p.

      Usuń
  35. udanych wojaży! podobno Łódź pięknie się zmienia na korzyść w ostatnich latach, tak więc wspaniałych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę częściej jeździć, obserwować te zmiany <3. Dziękuję :*

      Usuń
  36. Łódź tu mieszkam od 11 lat. Spokojnego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak oceniasz to miasto z punktu widzenia mieszkańca? Może kiedyś wspólna kawka :)

      Usuń
  37. Odpoczynek to się skończył, trza się za robotę brać :P

    OdpowiedzUsuń

Seksta

Jeśli jesteś zainteresowany wersją papierową napisz do mnie na raciezka@gmail.com

nakanapie