niedziela, 21 czerwca 2020

Cały świat w kwiatach i kocia Godzilla

Cześć Kochani, jak obiecałam w <poprzednim poście z Twierdzą> z Kłodzka jeszcze nie wyjeżdżamy, a zajrzymy do wyjątkowego miejsca pełnego kolorów. Zapraszam Was na wycieczkę dookoła świata wśród pięknych kwiatów, tylko że świat obejrzymy w lekkim pomniejszeniu.


Kwiaty, mosty, huśtawki, altanki, śliczne ścieżki, miniatury najpiękniejszych zabytków ziemi Kłodzkiej, Europy, a nawet świata. To miejsce mnie zachwyciło! Zapraszam do zwiedzenia ze mną:


Minieurolad

Jedna z piękniejszych atrakcji w Kłodzku. Idealne miejsce, by przegnać złe myśli i odpocząć. Już u wejścia ogarnął mnie błogi nastrój  wywołany delikatną muzyką i widokiem przepięknych kwiatów. Nic tylko poddać się melodii, popłynąć z jej nurem wąskimi ścieżkami, przy których czekały mnie niesamowite widoki.



Tylko trzeba uważać, bo mruczasty potwór atakuje!





W takim miejscu do szczęścia mogłoby brakować tylko kotów, a tu proszę: są!


















Tu powinien być piękny paw ale chyba stracił głowę z zachwytu :D











Można się zrelaksować na huśtawce. Prócz tego jest plac zabaw, można coś zjeść, odpocząć na ławeczkach, idealne miejsce na spokojne spędzenie dnia.



Zdjęć sporo, ale naprawdę nie pokazałam Wam wszystkiego i gorąco zachęcam, by wybrać się do Mimieurolandu. Widziałam już wiele innych parków miniatur, ale ten zachwycił mnie najbardziej :).
Skoro już siedzę w kwiatowym samochodzie, to może jeszcze szybki przejazd przez samo Kłodzko.






Do następnego Kochani!

169 komentarzy:

  1. ..cudna ta wycieczka po Minieuroladzie w Kłodzku ..a dzięki Tobie mogę zobaczyć tak piękne miejsca, np super ;)
    ..zdjęcia są znakomite, wszystko świetnie wygląda.. Kłodzko jest naprawdę ciekawym miejscem z niezwykłymi zabytkami , warte jest zobaczenia ! ..przepiękne są te miniatury w Minieurolandzie (na zdjęciach wyglądają jak przwdziwe) i kwiaty są cudowne <3 .. z wielką przyjemnoscią sama bym się zrelaksowała na takiej fajnej huśtawce ^^

    - pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się wybrać, idealne miejsce by trochę odpocząć i zobaczyć coś pięknego :). Myślę, że taka ilość kwiatów jaka tam była z pewnością by Ci się spodobała :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. PS widziałaś? https://www.taniaksiazka.pl/seria/wojownicy-manga :D

      Usuń
    2. Kotodzilla atakuje!! Tak widziałam, siostra zbiera kolekcję wszystkiego z wojowników. Mangę tylko jedną na razie czytałam. W ogóle mam dużo kotów do nadrobienia xD

      Usuń
    3. I kiedy Ty to nadrobisz?xD

      Usuń
    4. Podpiszę cyrograf z diabłem da mi dłuższe życie albo będzie zatrzymywał czas wtedy kiedy czytam :D. Ta druga opcja fajniejsza ^^.

      Usuń
    5. Diabła w to nie mieszaj :)

      Usuń
    6. Lubisz mangę/anime? :)

      Usuń
    7. Głównie anime. Mangi sporadycznie.

      Usuń
    8. Ostatnio to ja dawno nie oglądałam :( i powiem Ci szczerze nie pamiętam ;p. Brak czasu a wszystko a w sumie obejrzałabym sobie coś. A Ty lubisz anime?

      Usuń
    9. Ja lubię czasem obejrzeć.. nawet osttanio oglądałam Violet Evergarden

      Usuń
    10. Nie oglądałam. Warto? :)

      Usuń
    11. Wiele osób poleca.. jakie to dojrzałe, mądre, wrażliwe, wzruszające.... mnie nie wciągnęło ;/

      Wolisz akcje?

      Usuń
    12. W sumie zależy na co mam fazę. Lubię mądre, wrażliwe itd anime :P wiec może zobaczę czy będzie mi pasować, ale lubię też np horrory, mroczne klimaty, nie pogardzę też komedią. W anime akurat skaczę gatunkowo jak w książkach :P

      Usuń
    13. Jak wrażliwe to te powinno Ci się spodobać. A znasz "Wilcze dzieci" ;)

      Usuń
    14. Pewnie, że znam :) Uwielbiam to anime <3

      Usuń
    15. Ogółem pełnometrażowe anime mają swój urok. Mimo iż przywiązuję się czasem do bohaterów i mi ich brakuje to wolę takie niż ciągnące się w nieskończoność tasiemce ;p

      Usuń
    16. A gdzie można obejrzeć z lektorem?

      Usuń
    17. Wolę lektora - oczy... ostatnio mam ochotę ;)

      Usuń
    18. Ogółem ciężko o lektora. Na stronach z anime zwykle są z napisami. Była kiedyś strona anime-lektor czy jakoś tak ale ją wcięło (zresztą połowa lektorów tam było z ivoną), a tak to trzeba szukać konkretnych tytułów, na cda się czasem trafi. Na netflixie też czasem na coś trafisz ale prędzej z dubbingiem chyba.

      Usuń
    19. Ja tam zwykle oglądam z napisami. Lubię te japońskie głosy xD chyba że chcę coś robić i przy okazji oglądać, wtedy faktycznie szukam lektora.

      Usuń
    20. Ja tez ale jednak wole lektora.. oczy

      Usuń
    21. Znasz Hotarubi no mori e ?

      Usuń
    22. Rozumiem, fakt oczy się męczą przy napisach. Z moim wzrokiem może też powinnam słuchać lektora ;p
      Nie znam, znaczy gdzie widziałam ale nie oglądałam. Wiesz co? Kusi :D Jak tylko przestanę być zawalona robotą, wrócę do anime xD

      Usuń
    23. Fajnie... może coś napiszesz? ;)

      Usuń
    24. Artykuł na bloga o anime ;)

      Usuń
    25. A to na pewno :) Myślę, że nawet do starych co oglądałam wrócę by coś napisać. Zwłaszcza jak przyda mi się przykład do jakiegoś tematu :). Na razie dziwnym trafem wrzucałam same nie japońskie animacje :P

      Usuń
    26. Hura!!!!!!!! To ja czekam i będę czekać. Uwielbiam Ciebie czytać <3

      Usuń
    27. Jej jak miło mi się zrobiło :) Dziękuję Kochana :*

      Usuń
    28. Ale bądź cierpliwa, bo sama się gubię w tym co chcę i kiedy chcę pisać xD

      Usuń
    29. A czy narzekam na szybkość odpowiedzi? :D

      Usuń
    30. Jeszcze nie, ale kto wie czy nie klniesz pod nosem xD

      Usuń
    31. Nigdy. Dlaczego bym miała?

      Usuń
    32. A wiesz, ludzie są różni. Kto tam siedzi po drugiej stronie i czyta książki dla dzieci nigdy nie wiadomo :D

      Usuń
    33. To wiem.... mogą być też :swirusy" xD

      Usuń
    34. No wiadomo kto normalny czyta książki dla dzieci, ba kto normalny w ogóle teraz czyta :P

      Usuń
    35. Normlany czyta książki :D

      Usuń
    36. Normalność pojęcie względne :P

      Usuń
    37. Kotodzilla jest normalna :D

      Usuń
    38. Ta.... uważaj bo uwierze xD

      Usuń
    39. Nie widziałam jej :D

      Usuń
    40. Musisz obserwować ściany budynków czy po nich nie chodzi xD

      Usuń
    41. U mnie to tylko tchórze xD

      Usuń
    42. Też ładne stworzonka ^.^

      Usuń
    43. Spotkałaś. Prysną Ci? xD

      Usuń
    44. W sumie to nie, coś tchórzowatego czasem widziałam ale za szybko uciekło, wiec mogło to być cokolwiek :P

      Usuń
    45. Możliwe, nie wiem. Nie złapałam xD

      Usuń
    46. O cholercia to nie będzie łatwe xD

      Usuń
    47. I co ja z taką kuną/tchórzem/łasico-jeleniem mam zrobić? Znając życie mój kot będzie się jej bał, a chciałam mieć fretkę ;p

      Usuń
    48. Tego nie wiem... oswoisz ;D

      Usuń
    49. A jeśli nie dam rady i mnie zje?

      Usuń
  3. Byłam kiedyś w czymś podobnym, ale widzę że tu ładniej. Super huśtawka. A miasto jakie ładne. I kicia! No toż to cudowne stworzenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kilka parków miniatur zwiedziłam. Wszystkie śliczne ale Minieuroland po prostu mnie oczarował. Kicia była wisienką na torcie :D

      Usuń
    2. Udana wycieczka w naprawdę ładne i ciekawe miejsce moim zdaniem. ;)

      Usuń
    3. Dobre do uzyskania chwili spokoju :)

      Usuń
  4. Najbardziej mi sie podoba kosz kwiatów i Ty na siedzisku. Znaczy to na drugiem miejscu, bo na pierwszym : kot w zabytkach! Genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot zawsze na pierwszym miejscu no wiadomo :D. Dodał jeszcze więcej uroku całemu miejscu. Huśtawka świetna, gdyby nie fakt, że mam małą fobię związaną z huśtawkami i nie umiem za długo na nich siedzieć to pewnie bym sobie taką sprawiła xD

      Usuń
  5. Fantastyczna ciekawostka, zapisuję do obejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam w tego typu parku, ale po zapoznaniu się z Twoją fotorelacją, nabrałam na to ochoty. Może kiedyś się uda. W każdym razie, fantastyczna wyprawa - już samo patrzenie na piękne i kolorowe zdjęcia działa ożywczo na humor, dodając pozytywnej energii. Oczywiście, dodatkowy plus za obecność kota, ale fotki bez mruczka również nie pozwalają oderwać od siebie wzroku. Zdjęcia z samego Kłodzka też ciekawe, a tamtejsza architektura przyjemna dla oka. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała okazję to polecam serdecznie w te okolice pojechać bo dużo tam do zobaczenia. Jest gdzie i po górach pochodzić i co pozwiedzać, dużo atrakcji i dzieciaki się odnajdą i dorośli i wielbiciele kotów też xD. Kłodzko piękne miasto, już kiedyś tam byłam ale i tak żałuję że na tej ostatniej wycieczce nie było więcej czasu by połazić jeszcze trochę po tym mieście. Jest piękny most wzorowany trochę na tych w Pradze :)

      Usuń
    2. W samym Kłodzku też nigdy jeszcze nie byłam, ale może uda się kiedyś zwiedzić je dokładnie. :)

      Usuń
    3. Warto :). Dla mnie to miejsce idealne na jednodniowe wycieczki :)

      Usuń
    4. I na zrobienie wielu pięknych zdjęć. :)

      Usuń
    5. Aż szkoda, że mojej siostry nie było. Były by jeszcze piękniejsze zdjęcia :)

      Usuń
    6. Ale i tak są piękne. Poza tym, może kiedyś wybierzesz się tam ponownie z siostrą i wtedy wrócicie z kolejną porcją fotek. :)

      Usuń
    7. Muszę poczekać aż przejdzie fazę buntu. Ale ciii bo może to czytać o.o

      Usuń
    8. A może jak to przeczyta, to właśnie prędzej zechce wybrać się z Tobą na taką wycieczkę? :)

      Usuń
    9. Nie wiem ostatnio unika wycieczek z rodziną i biega gdzieś ze znajomymi :P. Z drugiej strony nie ma w tym nic złego, niech będzie bardziej towarzyska niż ja ;p

      Usuń
    10. Widocznie teraz ma taką potrzebę, by więcej czasu spędzić ze znajomymi. Ale o rodzinie też pewnie pamięta. Możecie zresztą później wybrać się tam razem, zwłaszcza że niedawno byłaś w Kłodzku i w tym parku. :)

      Usuń
    11. Wiadomo. Jak tak będę wracać co chwilę to mi się znudzi :P. Kiedyś zatęsknię to ją namówię :). Na razie myślę gdzie na mały urlop z mężem pojechać. Totalny spontan, bo nie mamy pomysłu.

      Usuń
    12. Na pewno coś wymyślicie fajnego. Może jakieś miejsce, gdzie jeszcze nie byliście? :)

      Usuń
    13. Mąż powiedział, ze mam coś sobie wybrać i zaplanować, a że ja nieogarnięta i niezorganizowana całe życie to zaczęłam myśleć właśnie nad miejscami gdzie byłam z rodzicami a on nie był :P. Chociaż i tam się zgubię :D

      Usuń
    14. Jak byłaś w danym miejscu ładny kawał czasu temu i tylko raz, to zawsze większe ryzyko zgubienia się niż tam, gdzie bywasz regularnie. Pomysł z odwiedzeniem miejsc, które widziałaś kiedyś z rodzicami, jest jak najbardziej ok. W sumie dla Ciebie też będzie to pewien powiew świeżości, tyle że połączony z przywoływaniem różnych wspomnień. :)

      Usuń
    15. Ja akurat lubię wracać do starych miejsc. Zwłaszcza po to, żeby zobaczyć jak się zmieniły. jednak rejony turystyczne dbają o to, żeby do nich wracać i często dodają coś nowego. Dodatkowo tak jak mówisz są wspomnienia :)

      Usuń
  7. Super sprawa, podoba mi się. A z tym kotem mogłyby być niesamowite zdjęcia jakby zaaranżować komputer do jakichś fotomontaży. Katastrofy, eksplozje, kotogodzilla atakuje! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha można by się nieźle pobawić, niestety grafika komputerowa to nie moja działka. Najlepiej było nagrać filmik kiedy wkłada łapkę do okien i dodać, że człowieka stamtąd wyciąga xD

      Usuń
    2. I wtedy dodać ryk Kotodzilli. XD

      Usuń
    3. Jaki ryk wydaje Kotodzilla? :D

      Usuń
  8. Cudowne miejsce. Czułabym się tam jak w raju. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie tak czułam <3 aż nie chciało się wychodzić.

      Usuń
  9. Piękne miejsce znalazłaś i nam je pięknie pokazałaś. Jest więc powód, żeby kolejny raz odwiedzic K łodzko. Dzięki kotu mogłam zobaczyć
    prawdziwą wielkość tych obiektów, kotogodzilla super.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są wielkie budynki i atakując aje olbrzymia Kotodzilla :D a Kotlinę Kłodzką zawsze polecam odwiedzić i to nie raz :)

      Usuń
  10. Śliczne zdjęcia, cudowne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwyca dbałość o szczegóły. A kot wygrał wszystko :) dobry film katastroficzny by z tego można zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha zwłaszcza jak zaczął wpychać łapkę do okien. Polował na ludzi xD

      Usuń
  12. Thank you, thank you ale kochana mogę do Ciebie nadal po polsku, co nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne fotki ,zresztą miejsce też 😍
    Nic dziwnego że że paw stracił głowę- ja też 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tam traciłam głowę :) jest się w czym zatracić :)

      Usuń
  14. Byłam kiedyś w podobnym miejscu, tylko nie w Kłodzku :) Świetna atrakcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam w kilku parkach miniatur ale ten w Kłodzku totalnie mnie oczarował <3

      Usuń
  15. Fajnie zobaczyc miniwersje miejsc, które sie odwiedziło :) a jeszcze lepiej przyjrzec sie tym nowym! Swietne miejsce na spedzenie dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka szybka podróż dookoła świata jest fajna. Może nie aż tak jak prawdziwa ale też niezła atrakcja :).

      Usuń
  16. To moje najukochańsze miejsca z dzieciństwa. Moi rodzice pochodza z tamtych okolic, więc co wakacje wracaliśmy tam zwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno miałaś wspaniałe wakacje. Mnie też Kotlina Kłodzka kojarzy się z dzieciństwem. Co prawda rodzina tam nie mam ale była niedaleko, idealnie na wycieczki <3

      Usuń
  17. byłam kiedyś w podobnym miejscu, ale nie pamiętam gdzie to było. Jedno jest pewne... nie było tam kotów. Szkoda, bo z tego co widzę kot był urozmaiceniem zwiedzania :D ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam w kilku parkach miniatur ale tylko w Kłodzku był kot :D aż dziwne, że nie dopisali to jako atrakcji turystycznej ^^ też atrakcją był największą :D

      Usuń
  18. To miejsce wygląda bardzo zachęcająco. Jeszcze nigdy nie byłam w takim parku miniatur, ale z przyjemnością bym tam pojechała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich parków jest sporo. Jeśli nie masz możliwości przejechania do Kłodzka spróbuj poszukać jakiegoś w swojej okolicy. Niemniej ten Kłodzki jest najpiękniejszy ze wszystkich, które widziałam.

      Usuń
  19. Piękne miejsce i spacerowanie po całym świecie w miniaturce🤗
    A jeszcze, jak się bylo, w tych miejscach w realu, to tym bardziej miło😀
    Serdecznie pozdrawiam na miły dzień 🌞🏵️🧡☕🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę budowli widziałam na żywo. Jednak znaczną większość ciągle przede mną. Taki park jest dobry, żeby powspominać, żeby zaplanować nowe podróże i żeby częściowo zastąpić miejsca, do których pojechać nie damy rady.

      Usuń
  20. Ciekawe miejsce. Oczywiście nic nie zastąpi oryginału, podróbki są niewygodne... Ale dobrze że są alternatywy i że mamy wybór i że nam się chce zwiedzać! Każda wycieczka uczy i dostarcza emocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale taki park miniatur nie musi zastępować oryginału. Może być inspiracją gdzie jeszcze można się wybrać, można powspominać gdzie się już było, porównać miniatury i sam w sobie po prostu ma swój klimat :).

      Usuń
  21. Piękne miejsce pokazałaś. Oglądałam miniatury, ale rodzimych budowli, a dziś zobaczyłam również znane europejskie zabytki . Śliczne zdjęcia . Natomiast podziwiam budowniczych miniatur. Dziękuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podziwiam pięknie to stworzyli, dużo szczegółów :). Niemal jak mała wycieczka dookoła świata :)

      Usuń
  22. Widziałam podobne miniatury we Włoszech wieki temu. Pamiętam, że tamte też zrobiły na mnie ogromne wrażenie. W Minieurolandzie w Kłodzku nie byłam, ale widzę że to świetne miejsce! Najlepsze fotki oczywiście te z kocurem. Sorry ale skradł Ci cały show;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja wiem, kocurek najlepszy. Warto zwiedzić Minieurolad chociażby właśnie dla niego <3

      Usuń
  23. Piękne miejsce i świetne zdjęcia! Nie byłam jeszcze w parku miniatur, muszę to koniecznie nadrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parki miniatur wspaniała rzecz, bez znaczenia czy się widziało te miejsca naprawdę czy też nie :)

      Usuń
  24. No to już wiem, po co powinnam jeszcze raz zawitać do Kłodzka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super, uwielbiam takie parki. Zapisuję sobie na listę moich miejsc do zwiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten pałac dla kotka wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek myślę, że już nie jeden pałac tam zwiedził :D

      Usuń
  27. Wieża Eiffla - ahhh nie wiedziałam , że można ją i w Polsce spotkać :D Kurczę muszę się tam wybrać, jak ja kocham Paryż <3 Piękne miejsce, pełne słodyczy i uroku <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieżę Eiffla nie tylko w Kłodzku spotkasz. Praktycznie w każdym parku miniatur (oprócz może parku obiektów sakralnych, bo taki też jest) jest miniaturowa wieża :). Ba znajdziesz także Łuk Triumfalny, czy Katedrę Notre Dame. Fajnie sobie zrobić taką szybką wycieczkę dookoła świata.

      Usuń
    2. muszę tam pojechać :) chociaż odrobinę Paryża zasmakuję :)

      Usuń
    3. A ja Ci życzę również wizyty w prawdziwym Paryżu :)

      Usuń
  28. Nie wiedziałam, ze mamy w Polsce taką atrakcje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samych parków miniatur w Polsce trochę mamy ale prawdę powiedziawszy ten jest najpiękniejszy :)

      Usuń
  29. piękne miejsce i zdjęcia pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Pamiętam Kłodzko, dawno temu temu tam byłam, może z 10 lat temu. Jeszcze tego parku miniatur wtedy nie było :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem wtedy jeszcze ni było, myślę, że to dobra okazja by wrócić w tamte strony, bo park koniecznie trzeba zaliczyć :)

      Usuń
    2. Dostanę uprawnienia bym mogła zajrzeć na Twojego bloga? :)

      Usuń
  31. Ja byłam w takim parku miniatur w Ogrodzieńcu i bardzo mi się podobał, ale ten jest naprawdę ekstra. Dużo ciekawszy się wydaje. Dawno mnie u Ciebie nie było Kochana a teraz nadrabiam zaległości. Coś nie miałam ostatnio głowy do blogowania. W ogóle ciężkawy ten czerwiec był dla mnie. Ściskam najmocniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Ogrodzieńcu też byłam :) Piękny park miniatur ale powiem Ci szczerze ten w Kłodzku bije na głowę wszystkie które do tej pory widziałam :). Wiem Kochana, że było ciężko ostatnio. Cieszę się, że znów do mnie zawitałaś i przesyłam masę uśmiechu. Niech wszystkie smutki uciekają precz :*

      Usuń
    2. Dziękuję za ciepłe słowa Słonko. Na Messenger masz ode mnie wiadomość odnośnie kupna książki. Muszę zdążyć z tym do 16 bo 17 wyjeżdżamy i potem nie odbiorę jej. Pozdrawiam Cię serdecznie. Park genialny, na pewno kiedyś wpadnę. Z gór wróciłam ze skręconą kostką niestety. Chwila nieuwagi i bah.
      Ściskam Cię mocno Kochana

      Usuń
    3. W końcu się odnalazłyśmy :D Ostatnio coś często słyszę o skręconych kosatkach... Kolejne fatum tego roku? Oj biedna, uważaj na siebie Kochana :* Również mocno ściskam :*

      Usuń
  32. O mamo! Jak to wszystko pięknie wygląda :) no zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miejsce warte odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widziałem podobne miniatury w Kowarach i w okolicach Brukseli albo we Włoszech (nie pamiętam dokładnie).

    Za dużo polityki ostatnio. A do 12 lipca chyba, do drugiej tury będzie jej jeszcze więcej. Strach się bać nieco.

    W tym sęk, że z jednej strony to okazja do poznania innych kultur, z drugiej nie wiadomo na ile prawdziwi jest czyjś profil na portalu związanym z taką formą nocowania za granicą.

    Teraz dla artystów nastał ciężki czas. Bez możliwości prezentowania swojej muzyki, obrazów, rzeźb itp. może być ciężko o dochody.

    Ciekawe jest to jak różne wspomnienia pobudzają moje wiersze. Dzięki za odwiedziny. :) Co do przeklinania to chciałbym spróbować takich słoików z brzydkimi wyrazami na przyszłość. W sumie czasem się dziwię pi napisaniu wiersza skąd miałem taki pomysł.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parków miniatur jest sporo nawet w Polsce, sama byłam we trzech jak nie czterech. Domyślam się, że za granicą jeszcze więcej takich atrakcji się znajdzie.
      Polityka ostatnio jak pogoda, słychać trzaski i dudnienia ;)
      Ja uwielbiam zawierać nowe znajomości jednak z tym zapraszaniem do domu niestety trochę strach.
      Trudny czas praktycznie dla wszystkich był. Dużo osób traciło prace. Zaczyna się robić lepiej, pytania czy na pewno.
      W wierszach najlepsze jest to, że czasem zupełnie co innego widzi autor a co innego czytelnik. Moim zdaniem tak powinno być, tym różni się poezja od prozy. Bogatsze przesłanie wykraczające czasem poza zamysł autora. Dlatego nie popieram interpretacji wierszy w szkole, gdzie jedyny klucz jest właściwy (zwłaszcza gdy okazuje się, że klucza nie określił autor a poloniści....)

      Usuń
  35. Super te miniatury, duża dbałość o szczegóły, przez co koteł robi fajne wrażenie. Myślę, że ktoś kto je tworzył nieźle się napracował ale też pewnie miał przy tym sporo frajdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama uwielbiam i podziwiam miniatury różnych budowli, makiety, czy nawet domki dla lalek. Chciałabym umieć coś takiego robić ale to chyba za wysoki poziom dla mnie :)

      Usuń
  36. Wow gratuluję wyprawy! Niesamowite miejsce to Kłodzko. Widzę, że koty Cię prześladują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja po prostu zawsze zwracam na nie uwagę, bo koty są wszędzie. W Twierdzy w Kłodzku też widziałam jednego ale był za daleko i na zdjęciu go słabo widać, dlatego nie wstawiałam.

      Usuń
  37. Też chcę odwiedzić ten piękny świat w kwiatach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oo widzę, ze byłaś w moich okolicach. Drugim razem zapraszam też w Góry Sowie, to rzut beretem :D Kłodzko to bardzo ciekawe miejsce. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje okolice są moimi okolicami :P. Do Kłodzka nie mam daleko i nie pierwszy raz tam byłam. W Górach Sowich też byłam ale dawno i na pewno jeszcze tam wrócę <3

      Usuń
  39. Ale śliczne miejsce! Tak blisko mnie, w zasadzie moje okolice, bo bywam tam całkiem często, a nigdy jeszcze nie odwiedziłam Minieurolandu... Może w te wakacje się uda;) Dzięki za ten post, jestem pewna, że przyda mi się w planowaniu wycieczek po okolicy! No i mruczasty potwór jaki śliczny!!
    Buziaki ❤️
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło wiedzieć, że nie mieszkasz daleko :). Minieuroland koniecznie musisz odwiedzić. Przepiękne miejsce <3

      Usuń
  40. Super zdjęcia i miejsce. Byłam w takim parku miniatur, choć nie tak ciekawym, tam jest naprawdę super. W Kłodzku też nie byłam, teraz oczywiście mi się chce tam pojechać. hehe Klimatycznie tam jest albo to czar zdjęć, będę musiała jeszcze obadać miasto. :)Uwielbiam takie posty, a do tego Ty taka radosna, miło popatrzeć. :)))) Jeszce kotek, fajowe zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :). Do Kłodzka wybierz się koniecznie! W ogóle Kotlinę Kłodzką warto zwiedzić <3 tyle ciekawych, pięknych i klimatycznych miejsc :). Pewnie jeszcze kiedyś o nich napiszę ale to jak tam wrócę by zrobić aktualne zdjęcia. W tym parku miniatur byłam pierwszy raz ale wcześniej zwiedziłam kilka innych. Wszystkie były piękne ale ten przebił wszytko <3

      Usuń
  41. Czyliiii skoro są koty, to jest wszystko! :) Super zdjęcia, pamiętam, że akurat w tym parku miniatur bardzo mi się podobało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe miejsca teraz miasta proponują...dla każdego coś miłego :) Zdjecia super!
    pozdrawiam, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak coraz więcej pojawia się turystycznych parków o różnorodnej tematyce ale to dobrze. Uwielbiam takie miejsca

      Usuń

Seksta

Jeśli jesteś zainteresowany wersją papierową napisz do mnie na raciezka@gmail.com

nakanapie