niedziela, 2 lutego 2020

Seksta

To miała być opowieść o dorastaniu, przyjaźni i miłości. Historia przeplatana muzyką o magii, filozofii i problemach współczesnego świata. Droga do spełnienia marzeń i poszukiwania własnego ja. Problem w tym, że główny bohater miał inny pomysł, a to on jest tutaj gwiazdą.


Michał jest synem właściciela znanej firmy. Od dziecka dostaje to, czego chce. Obdarzony zdolnościami muzycznymi i wielkim talentem do walenia ściem ;). Kiedy rodzina postanawia przeprowadzić się na wieś, wydaje mu się, że świat się tutaj kończy. Jego nastawienie zmienia się, gdy poznaje specyficzną grupę pod przewodnictwem młodej dziewczyny zajmującej się czarną magią. Każdy jednak ma swoje sekrety, które na zawsze mają pozostać po drugiej stronie drzwi.



 We współczesnym świecie tak trudno wybrać: mieć, czy być? Co tak naprawdę musimy zrobić, by poczuć pełnię szczęścia? Jak kształtują nas rodzice? Czy możemy uciec od tego, jak nas wychowali?
Opowiem Wam co nieco o tolerancji i chwytaniu życia pełną garścią. Wybaczcie, że czasem sobie przeklnę i nie wszytko będzie kolorowe...




Komedia psychologiczna o tym, że:
1. Współcześni dorośli nie są lepsi niż ta dzisiejsza młodzież.
2. Świat staje się piękniejszy gdy wiesz czym jest magia, muzyka i seks(ta). 


 Co ja będę o swojej książce opowiadać ;) Zapraszam do zapoznania się z opiniami innych:




To najbardziej niepowtarzalna powieść, jaką w życiu dane było mi przeczytać. Pełna humoru, szaleństwa i rozpaczy. To opowieść o trudnym dorastaniu, o przyjaźni, miłości, tolerancji - takie połączenie po prostu musi sprawiać, że książka jest jedyna w swoim rodzaju. Michał nie miał łatwego dzieciństwa, choć trudniejsze zdawało się być ono bardziej dla jego otoczenia. Ten chłopak zawsze miał swój świat, który wkrótce poszerza się o sek(s)tę, w której spędza każdą wolną chwilę. To miejsce i ci ludzie są dla niego najważniejsi. A zwłaszcza pewna osoba, z którą łączy go relacja piękna, a jednocześnie bardzo skomplikowana, wręcz niewybaczalna. Czym tak naprawdę jest sek(s)ta? Cóż, odpowiedź na to pytanie wcale nie jest łatwa, ale przysiąc mogę, że to wcale nie tak jak możecie sobie pomyśleć - no, prawie! :) Autorka wzbogaciła książkę o liczne propozycje utworów, które pojawiają się zawsze w odpowiednim czasie. Jedne chwytają za serce, inne są kontrowersyjne - i tak jest w zasadzie z całą książką :) Jak dla mnie była jednak trochę za długa, ale Ci, którzy takie lubią mogą być zadowoleni. Jeśli chodzi o zakończenie - mi złamało serce i zupełnie mnie zaskoczyło. Jeżeli uważasz siebie za osobę otwartą, szaloną, tolerancyjną, a także z poczuciem humoru i dystansem do siebie i do świata - ta książka stanie się Twoją ulubioną. Jeżeli nie jesteś taką osobą - to i tak zapadnie Ci w pamięci na baaardzo dłuuugo. Za udział w booktour dziękuję autorce @r.a.ciezka . . . #booktour #seksta #amazing #czytambolubię #sadstory #czytam #instabook
Post udostępniony przez Daria Rajda-Marek (@wczorajsza_roza_recenzuje)



Cześć! Dzisiaj przychodzę z "Seksta", niesamowitym debiutem! Psychologiczna komedia, śmiech, płacz, złość i wszystko w jednym. Zaczynamy swoją przygodę od dzieciństwa Michasia, nie pozornie grzeczny, a jednak.. Diabeł wcielony, wyedukowany, lubiący czytać, filozof. Jednak głęboko w serduszku.. Śpi w nim anioł, któremu podcięto skrzydełka, już od dziecka zaczynał uciekać, rodzice nie poświęcali mu uwagi. Pojawia się jego siostrzyczka, odstawiony trochę na drugi plan przez opiekunkę, bohater zaczyna burzliwe dojrzewac. Czy zapracowany ojciec odbije na nim pieczęć pracoholizmu, tyranii? Musicie sami dowiedzieć się.. Wbrew pozorom okładka, tytuł nie stawia bohatera w całkowitym świetle erotyzmu, fakt że dąży przez jakiś czas z zasadą "żeby życie miało smaczek, raz dziewczynka, raz chlopaczek" nie sprawia że jednak darzy wielka miłością pewna dziewczynę.. Spotkana całkowicie przypadkiem.. Idealny rozmiar czcionki bardzo ułatwial mi czytanie, mimo że pojawialy się liczne literówki nie sprawia kłopotów w czytaniu, bo czytając można przeoczyć takowe. Lekkie pióro.. Pokochałam wstawki fragmentów piosenek, znalazłam dzięki temu, moje dawne, zapomniane, ulubione, dziękuję! Zaczęłam nawet nucic, a nawet w życiu realistycznym po cichu śpiewałam adekwatnie do sytuacji. Pełna humoru książka, gdzieniedzie niemal wyłam że śmiechu, płakałam w smutnych momentach, ale jednej rzeczy sobie nie wybacz, popełniłam pewien grzech i autorka zna go, tak mi wstyd :=: Polecam serdecznie! P. S dziękuję jeszcze raz za piękna zakładkę i smakołyk 💓Kocham mocniutko! #bookstagram #bookstagrampl #book #kochamczytać #booklover #ksiazkoholizm #booktour #seksta #psiałapa #komedia #psychologiczny #slodycze #czytaniejestsexy #czytanienieboli #czytamwszędzie #erotyczne #sekta #dobre #dzieci #dziecinstwo #praca #muzyka
Post udostępniony przez Izabela Wasilewska (Shishka) (@topielec_zmorzaliter)






„Sek(s)ta” @r.a.ciezka 🧑👩 Bardzo nietypowy i wyróżniający się debiut, który wkrótce może wywołać niemałe zamieszanie na rynku wydawniczym. 🧑👩 Sek(s)ta początkowo miała opowiadać o miłości, dorastaniu, cennej przyjaźni na lata. I tak w sumie jest, lecz autorka dodała do tego szczyptę magii, okultyzmu, problemów rodzinnych, nieco filozofii, a to wszystko ubarwiła muzyką wszelkiego gatunku. Opowieść, która łączy niezależnie od zasobności portfela, niezależnie od tego, kim jesteś, skąd pochodzisz i jaki bagaż doświadczenia niesiesz w swoim plecaku. 🧑👩 Michał i Jagoda – dwoje młodych ludzi, którym towarzyszymy w okresie dorastania, stąd pierwsze skojarzenia podczas poznania ich historii przypominały mi nieco „Buszującego w zbożu”. Nierówny życiowy start, odrębne szanse i wyzwania, a mimo to, losy dwójki zagubionych młodych połączyła Seksta – grupa przyjaciół, których inicjatywa z luźnej, niezobowiązującej mogła przerodzić się w coś więcej. Kolejne lata stawiają przed bohaterami nowe wyzwania, wystawiają na próby ich relacje, które pójdą w zapomnienie lub przerodzą się w coś cennego i trwałego. 🧑👩 Historia o nieoczekiwanym finale jest z gatunku nietuzinkowych. Pierwszy raz miałam okazję zapoznać się z taką mieszanką i zaliczam do spotkanie do wyzwań, ale udanych. Trzymam kciuki za to, by książka zawojowała rynkiem czytelniczym, bo to opowieść łamiąca konwenanse i poruszająca temat dorastania i odnajdywania się w skomplikowanym świecie dorosłych, którzy często zwyczajnie zawodzą jako dorośli, jako rodzice, jako opiekunowie. 🧑👩 #booksmart #booksaddict #bestbooks #bookslovers #goodbooks #readbooks #bookstagrampl #bookaddiction #booktime #bookishlove #bookholic #bookalicious #booker #bookreader #takczytam #kochamczytać #booksbooksbooks #bookshelves #bookcommunity #bookhoardes #ilovereading #bookstagramtopasja #somanybookssolittletime #książkowelove #seksta #debiut #trzymamkciuki
Post udostępniony przez @ ksiazka.w.pigulce




Powiem na początek tak: To była jedna z najlepszych książek jakie przeczytałam w roku 2019! Książka okazała się dla mnie trafem w dziesiątkę. Tak doskonale zaprojektowane postacie, które przez swój charakter niemal uzależniają od siebie. To jest według mnie książka daleko odbiegająca od standardowych schematów, owszem znalazły się momenty do przewidzenia, ale większość fabuły osobiście nie potrafiłam odgadnąć, a w szczególności jakże zaskakującego zakończenia, które totalnie zbiło mnie z tropu. ( Błagam o drugi tom, bądź cokolwiek związanego z tymi bohaterami,bo się naprawdę od nich UZALEŻNIŁAM - w szczególności od Michała). Z mojego punktu widzenia, powieść jest tak perfekcyjnie zaplanowana i niespodziewana, że to jakiś szok. Nie miałam ani jednego momentu, by uważać, że jakaś scena jest przedłużana. Fabułę czytało mi się z przyjemnością i płynnością, za co wielkie gratulacje dla samej autorki. Sama historia uwiodła mnie jeszcze bardziej, a także przesłania jakie w tej książce możemy znaleźć. Uroczym dodatkiem są także przytaczane fragmenty piosenek przez bohaterów, które idealnie dopasowane są pod daną sytuację, która rozgrywa się w książce. Powieść nie raz dała mi do myślenia, uśmiałam się na jej stronach, uroniłam kilka łez, a także wywołała u mnie chęć działania,co już zdecydowanie podnosi jej poziom. Z przyjemnością polecam ją całej naszej książkowej społeczności,bo takiego dzieła, uwierzcie mi, nigdy nie było wam dane czytać ❤️ @r.a.ciezka Ibee * * * * * * * #book #books #ksiazka #książka #bookstagram #yabooks #czy#instabook #ilovereading #ilovebooks #girlsread #bookishgirl #booklover #goodbook #bookgram #bookishfeature #bookh
Post udostępniony przez Ibee_book (@ibee_book)




Hejka bookholicy 💕 Na początku chciałabym podziękować za możliwość wzięcia udziału w booktourze, bo bardzo się cieszę, że sie zdecydowałam 🤗 Wspaniałe dziewczyny, ważna, niekiedy zabawna książka, czego chcieć więcej 🤔 Książką z booktouru była, widoczna na zdjęciu, "Sek(s)ta" autorstwa @r.a.ciezka . Jest to historia, która głównie opowiada o losach Michała, ale także jego przyjaciół. Poznajemy go gdy jest małym chłopcem i towarzyszymy mu w jego życiu, jeszcze jakiś czas po uzyskaniu przez niego pełnoletności. Powieść ta ukazuje nam czasem niszczycielską moc pieniądza, ale także pokazuje ile możemy przy jego pomocy zrobić. Drugą kwestią, na którą zwraca uwagę ta historia to wpływ złego wychowania lub nazwijmy to - "traumy" (choć nie wiem czy to nie jest zbyt delikatne słowo) na dziecko i na jego późniejsze życie. "Sek(s)ta" napisana niekiedy w sposób zabawny i fikcyjny/magiczny, niekiedy przerażający, bawi, ale im bliżej końca tym bardziej zdajemy sobie sprawę z tego, że poruszony wątek zasługuje na to by nieco dłużej nad tym pomyśleć. Jeszcze raz dziękuje za wspaniały booktour, a autorce życzę dalszych sukcesów. 💕💖 #bookstagram #book #roses #teddybear #wine #cash #selfie #bookstagrampl
Post udostępniony przez Ola🌼 (@_kronika_bookholika_)

Przekierowuję również do późniejszych recenzji:


Napisałeś recenzje? Zostaw link w komentarzu :)


Jeśli czujecie się zainteresowani e-book Seksty można zakupić: <TUTAJ> 

Promocyjna cena tylko 6,83 zł!


Osoby chętne na wersję papierową niech zostawią jakiś kontakt do siebie w komentarzu (mail, fb, insta). Druk jednej książki papierowej na Ridero wychodzi trochę drogo :), zamawiając u mnie będzie 35 zł +10 zł kw. Nie cierpię i nie potrafię stawiać autografów ale mogę się poświęcić :D.

  Ostrzeżenie: książka napisana przez niestosowną i niepoważną autorkę. Czytanie może powodować niekontrolowane uśmiechy, wzruszenia, smutki, a nawet ruszenie czterech liter z miejsca.

88 komentarzy:

  1. Pochlebne recenzje, brawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, że książka miała taki pozytywny odbiór :)

      Usuń
  2. Jestem zainteresowana wersją papierową, o ile jest możliwość wysyłki paczkomatem :)
    Mój instagram; @ev_ewela

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Gratuluję! Super recenzje! Jestem bardzo zaciekawiona treścią... Pozdrawiam, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tak dobrych recenzji :) Aż sama się zaciekawiłam treścią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. :)
    A ja własnie czytam "A ja żem jej powiedziała" i zapamiętałam sobie taki cytat : "Jeśli ojciec mówi Ci : "oddaj Ani misia, ona jest tu gościem", a za parę dni "oddaj misia Ani, ona jest u siebie" to masz potem problemy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o książce :D może kiedyś sięgnę ^^
      W mojej też sporo śmiechu... i muzyki ;)

      Usuń
  6. Komentarze zachęcające. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, dla takich chwil warto żyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo super! Jak tylko wrócę do domu to sobie sprawię (tak, znowu siedzę na blogach w pracy...)! To będzie idealny prezent na umilenie poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Cię zachęciłam :) Jakbyś wolała papierową to daj znać :)

      Usuń
  9. o jaaaaaaaaaa gratki! Magia, coś dl amnie , brzmi intrygująco! Proszę o formę drukowaną. lamparciatko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście serdecznie gratuluję i jestem pod ogromnym wrażeniem Mam nadzieję że kiedyś uda mi się poznać tę niezmiernie kuszacą historię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Świetne recenzje, jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne recenzje, a jeśli książka uzależnia to znaczy , że udała Ci się rzecz niesamowita, bardzo gratuluję .
    Chętnie bym sięgnęła po te książkę.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje nie tylko z powodu wspanialyxh recenzji, ale skladam gratulacje z odwagi napisania i opublikowania tak wspaniakej pozycji. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna okładka. Po opisie i recenzjach zarys opowieści też mi się podoba. ;)
    Gratulacje! ;) I kolejnych pomysłów na książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pomysły mam tylko jeszcze znaleźć więcej czasu na pisanie :D

      Usuń
  15. Gratuluję pozytywnych recenzji i życzę dalszych sukcesów w rozwijaniu literackiej kariery. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Składam wielkie gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. No to zaintrygowałaś mnie :) Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na początku myślę, wow co za fajna książka, dlaczego wcześniej jej nie widziałam, a po przypatrzeniu się widzę, że to ty ją napisałaś. Gratulacje! Kupię e-booka i z chęcią przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę. Daj koniecznie znać czy Ci się spodobał :)

      Usuń
  19. Jeszcze raz gratuluję książki! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się po nią sięgnąć. Wszystkie te opinie bardzo zachęcają. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Też mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać, jestem ciekawa Twojej opinii :)

      Usuń
  20. Jak ja się cieszę ,że nie robię i nie mam zamiaru robić sobie ani nikomu takiej promocji. Myślę sobie ,że to strasznie uwłaczające by tak o to by ktoś kupił moją pracę. Zawsze uważałam i uważam nadal,że trzeba mieć produkt, który sam się broni . Ok, ok...rozumiem....teraz taki świat i inaczej nie można jednak będę zawsze bardziej ceniła bezdomnych geniuszy niźli cwanych sprzedawców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy ma tyle szczęścia co Pani i osiąga sukces siedząc cicho :). Jednak chciałbym, żeby ktoś moją książkę przeczytał. Opinie, które zamieściłam to nie reklamy, wbrew pozorom. Sama jestem zdziwiona, że dziewczyny tak dobrze odebrały moją książkę. Może mi Pani wierzyć lub nie ale gdyby któraś napisała, że jest beznadziejna też bym tą opinię zamieściła. Chcę być szczera z czytelnikami. Chcę też jednak do nich trafić. Wiele tekstów napisałam dla siebie, ten napisałam dla ludzi. Nie zarobię na nim milionów, ba będę szczęśliwa jeśli zwróci mi się to co wydałam. Ani ze mnie bezdomny geniusz ani cwany sprzedawca. Po prostu jestem sobą i robię to co czuję :) i smutno mi, że nie mogę Pani książki przeczytać. Zabrała mi Pani tę możliwość.

      Usuń
    2. Niczego Pani nie zabrałam. Takich prób głaskania pod włos miałam sporo i wciąż na mnie nie działają. Wciąż nie mam parcia na posiadania ale wciąż parcie na oddychanie światem, jaki jest a nie światem jak jest mi przedstawiany.
      Widziałam dziecko po narodzeniu...człowieka...istnienie....nie umiem , wciąż nie umiem pojąć jak można takiego człowieka , kilka dni wcześniej zabić...pani to rozumie, i przyjmuje jako dopuszczalne....tak odebrałam co pani pisała ....i wciąż nie rozumiem....a jakaś książka, sława, flesze...ha ha ha ha....zawsze można popatrzeć na Dodę ona to lubi nawet jak to ją męczy.

      Usuń
    3. Jeżeli myśli Pani, że przez jedną książkę stanie się sławna jak znana piosenkarka to ma Pani stanowczo zbyt duże mniemanie o sobie. Fakt trafiają się pjsarze, którzy coś tam jedną powieścią zabłysneli ale swoje też się napracowali więc niech Pani się do nich na tę chwilę nie porównuje (przepraszam jeśli uraziłam). Wydając książkę można pozostać w pełni anonimowym i nie czerpać z tego zysków. Jest to bardzo proste.
      Ciekawi mnie czemu Pani wszędzie wpycha temat aborcji. Rozmawiamy o czymś innym a Pani dalej i dalej. Jakieś osobiste trudne przeżycia? Czy to co pisała kiedyś Pani na blogu też dotyczyło nienarodzonych dzieci?

      Usuń
    4. Ha ha ha ha ha ha ....po co robić coś co przynieść sukces,nie wierząc w niego. Pani wydała książkę by stała na półce i się kurzyła ?....ha ha ha ha ....
      Dlaczego oczekuje Pani ,że będę taką jaką wydaje się Pani ,że inni być powinni ? ...Piszę to co chcę ....nie interesuje mnie by "wypadało"....pani raczej nigdy tego nie zrozumie ....jej to nie jeste do szczęścia potrzebne a mi wolność do życia niezbedna- nie ludzie-

      Usuń
    5. Są różne rodzaje sukcesu. Nie piszę ani dla sławy, ani żeby się kurzyła na półce. Może fakt ja Pani nie rozumiem ani Pani mnie. Bywa. By się zrozumieć potrzebny jest inny rodzaj rozmowy.

      Usuń
    6. Przypomniałam sobie pewna rozmowę z bogatym gnojkiem. :"Nigdy się nie dorobisz jeśli będziesz sama na siebie pracowała"- gnojek gnojkiem ale nie kłamał- acz pojawia się tu pytanie- co to znaczy :"dorobić się ".

      Usuń
    7. A się z gnojkiem zgodzę, żeby się dorobić (cokolwiek to znaczy) nie należy się natyrać tylko sprawić, ze inni będą tyrali za ciebie. Co czasem jest trudniejsze od tyrania samemu :)
      Już nie mówiąc o tym, że żeby się dorobić najlepiej już coś dorobionego mieć. Ależ Pani Natalio my nie chcemy się dorabiać. Żyjemy w prawdzie (Pani swojej, a ja swojej) i to nam wystarcza.

      Usuń
  21. Wow to naprawdę niesamowite, że udało Ci się napisać i wydać własną książkę. Ogromnie Cię za to podziwiam!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Ty Niebieski Motylku pamiętaj skoro taki nieudacznik jak ja mógł wydać książkę to Ty też możesz wszytko :D Taka dawka motywacji, a jak :D

      Usuń
  22. Wow, gratuluję wydania własnej książki :) I życzę ich jeszcze więcej, byś miała pomysły na nowe :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pomysły są tylko czasu brakuje na pisanie hehe

      Usuń
  23. Nie słyszałam o tej książce, ale widzę, że ma mnóstwo pozytywnych recenzji, więc też ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnóstwo to nie :) dziewczny z Book Tour pozytywnie oceniły na więcej opinii czekam. Będę bardzo szczęśliwa jeśli też wyrazisz swoją :)

      Usuń
  24. Super, gratuluje wydania własnej ksiazki i świetnych receznji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że to ważna książka. Powinni ją przeczytać rodzice ale też młodzież.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nawet jeśli to nie jest tematyka która jest w moich klimatach to nic. Bo... to teraz nie jest ważne, ważniejsza jest praca jaką włożyłaś w napisanie książki...domyślam się że pisanie książki to też praca ;) wcale nie łatwa, może być przyjemna ale jednak wymagająca. Gratuluję. Tu nie ma co dyskutować. Podziwiam i dziękuję za Twoją pracę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie recenzje muszą cieszyć autora:) Taki ukłon w jego stronę za trud tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszą mnie ogromnie :) mam też cichą nadzieję, że moja praca trafi do szerszego grona odbiorców

      Usuń
  28. Serce rośnie, czytając takie opinie :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale!!! Cieszę się niesamowicie, że masz tyle pozytywnych recenzji. Myślę że dużo serca i pracy włożyĺaś w tą książkę, to też nic dziwnego że książka się podoba. Mam nadzieję że zajdziesz daleko i że kolejni Ci docenia. Trzymam kciuki za to . Masz świetny styl i lubię Cię czytać!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ileż miłych słów :) Dziękuję serdecznie kochana :*

      Usuń
    2. Myślę że w przyszłym miesiącu mi się uda zamówić twoją książkę 😃

      Usuń
    3. Naprawdę? :D Będę mega zaszczycona :) Jestem bardzo ciekawa jak ją odbierzesz :)

      Usuń
    4. Z wielką przyjemnością przeczytam a potem pokażę rodzinie i innym żeby też przeczytali. Ściskam mocno

      Usuń
    5. Haha dziękuję kochana :D najpierw zobacz, czy Tobie się spodoba :* liczę, że szczerze mi powiesz co myślisz :)

      Usuń
  30. Gratuluję. Zdolna dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy zdolna się dowiesz jeśli przeczytasz hehe ale dziękuję :*

      Usuń
  31. Nie wiem czy dobrze skojarzyłam autorkę po tytule, ale bez względu na to gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzą plotki, że R.A. Ciężka to Sady Sana ;p ale pewności nie mam, bez względu na to: Dziękuję! :*

      Usuń
  32. Gratuluję dobrych recenzji :-) Aż zachęcaja człowieka do przeczytania tej ksiązki :-) Własnie zakupiłam wersję elektroniczną :-) Cieplutko pozdrawiam i zycze kolejnych pozytywnych recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Bardzo się cieszę :) koniecznie daj znać co myślisz :)

      Usuń
  33. No kuźwa ja się tu wzruszam, kochana, przecież zaraz się poryczę. :) Gratuluję. Książka wydaje mi się bardzo ciekawa, no i te recenzje. Pewnie byłaś poruszona, wspaniałe recenzje, chyba takie wymarzone. Wiesz co, dodajesz mi wiary w marzenia, czym lepiej Cię poznaję, tym więcej mam wiary. Przeczytam, gdzie i po ile się pytam. Wsparcie chcę okazać, ale i mega szczere zainteresowanie książką. Jak nigdy recenzji nie napisałam, tak teraz napiszę. To wielka część Ciebie, zobaczymy, ale ja czuję, że spędzę z TWOJĄ książką bardzo miło czas. :) Gratulacje ogromne, no ogromne!!!! Zdolna, piękna, mega przyjacielska, empatyczna...długo, by wymieniać Twoich zalet. Przyjmij moje słowa, bo szczere, to piszę i już. :************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko...widzę cenę. hahaha Ciapa :D

      Usuń
    2. Aj Ty Ciapo moja Kochana :* Emocji w Tobie zawsze ogrom <3 Ciekawa jestem jak zareagujesz na treść książki. Nie mogę się doczekać recenzji :) i pamiętaj ma być szczera! :)

      Usuń
  34. Ooo gratulacje kochana <3 Samych sukcesów i jeszcze więcej pozytywnych recenzji!!

    OdpowiedzUsuń
  35. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    OdpowiedzUsuń
  36. Przeczytałam! To moja pierwsza książka w 2022, więc zgodnie z wróżbą będzie zaskakująco pod względem czytelniczym :) Usiadłam w Nowy Rok i nie mogłam się odkleić, bo ciągle było mi mało, ALE zakończenie zryło mi dyńkę... Dobra jesteś! Napiszesz kolejną książkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie :). Co do kolejnych książek. Powiem tak, napiszę i to nie jedną, jednak trudno mi na tę chwilę powiedzieć jak będzie z wydaniem. Jeśli chodzi o "Sekstę" to też jej do końca nie zamknęłam i może ukaże się jeszcze dalsza historia Wiktorii - siostry Michała.

      Usuń
    2. Jestem bardzo na tak!!! <3

      Usuń
    3. Taki entuzjazm tylko zachęca mnie do pisania <3 Kochana jesteś :*

      Usuń

Seksta

Jeśli jesteś zainteresowany wersją papierową napisz do mnie na raciezka@gmail.com

nakanapie